סטודנטים הנתקלים בבעיות אקדמיות או מנהליות ומרגישים כי נגרם להם עוול, מוזמנים לפנות לגורמים המתאימים לטיפול בבעייתם.
להלן פרטים בדבר מסלול הפניה:
מומלץ לפנות למזכירה האקדמית של ביה"ס לתארים מתקדמים ע"ש ג'ייקובס אשר תנתב את התלונה לגורם המתאים (מרצה הקורס, מרכז הוועדה לתארים מתקדמים, סגן דיקן או דיקן, רמ"ח חשבונות סטודנטים, קצין בטחון וכד'). אם הבעיה לא נפתרה על-ידי אותו הגורם, ניתן לפנות לדיקן בית-הספר לתארים מתקדמים ע"ש ג'ייקובס (בכתב, בצירוף מסמכים מסייעים). הסטודנט/ית יוזמנו לשיחה אישית לפי הצורך ולפי רוח הבקשה.
רק לאחר שמוצו כל האפשרויות לבירור שפורטו לעיל, ועדין לא נמצא פתרון משביע רצון לבעיה שהתעוררה, ניתן להפנות את התלונה בצירוף מסמכים רלוונטיים ל"נציב לתלונות סטודנטים", כמוסבר להלן:
(הערה: תלונה שלא התבררה קודם בפני הדיקן ללימודי הסמכה/לתארים מתקדמים, או בפני דיקן הסטודנטים, כמפורט למעלה, תוחזר לסטודנט ללא טיפול).
נציב לתלונות סטודנטים
- הנציב לתלונות הסטודנטים הינו רשות עצמאית וניטראלית המטפלת בפניות סטודנטים שלא באו על פתרונן בצינורות המקובלים. הנציב פועל כבורר אובייקטיבי בין הסטודנט/ית לבין רשויות וגורמים אקדמיים ומנהליים של המוסד. הוא שומע את הצדדים ויש לו גישה לכל מידע כתוב רלוונטי.
- כל סטודנט/ית יכולים לפנות לנציב בכל נושא שבו הם חשים כי נגרם להם עוול, וכן בנושאי מלגות וקבלה למעונות.
- סטודנט/ית רשאים לפנות לנציב על מנת להתייעץ עמו בדבר הגשת התלונה.
- הנציב אינו מטפל בפניות אנונימיות אולם על-פי בקשת הסטודנט/ית ניתן לשמור על חיסיון השם.
- הנציבה, פרופ' יהודית דורי, מקבלת סטודנטים במשרדו של דיקן הסטודנטים, בניין פישבך, חדר 375. נא להירשם מראש במזכירות דיקן הסטודנטים, טלפון: 04-8293143.
- פרטים נוספים ניתן למצוא כאן.